6 april 2010

Tappar tråden...

För mig är det en bedrift att överhuvudtaget skriva ett inlägg, en text  från början till slut. Oftast så har jag redan ett annat "ämne" som pockar på min uppmärksamhet, vilket gör att det så in i helvetet svårt för mig att ens slutföra ett enkelt och kort inlägg om vad som helst.
 Jag har säkert ett tjugotal inlägg ligger sparade som jag antagligen inte kommer slutföra eftersom jag tappat tråden....
Och nu är jag där igen tappat bort mig själv i vad jag ville säga.

Jag har varit på arbetsträningen idag, gjort mina tre timmar. Hade grym ångest i morse men det släppte. Har skit svårt för att återgå till det "normala" efter storhelger, särskilt när jag faktiskt tillbringad helgen i min självvalda bubbla.
Alla återkommer till jobbet med sina upplevelser, sen kommer givetvis frågan. - Vad har du gjort i helgen då?
Avskyr riktigt det läget. I dag var jag ärlig och sa rakt ut att jag inte gjort något särskilt på hela påsken och att jag inte känner nåt intresse för att fira, varken påsk eller nåt annat , sen tillade jag att barnen varit hos sin pappa, så jag slipper följdfrågor om barnen. Sen var det slutpratat om påsk.

Nu ska jag försöka få tag på "egnamedel" gubben (eller gubben han är väl i min ålder)
Sen jag vart utförsäkrad från f-kassan har jag inge koll på hur mycket pengar jag får in
och det är så jobbigt.

Inga kommentarer: