4 april 2010

Alla dessa funktioner på bloggen!

Måste erkänna att jag är ganska okunnig, och att många av funktionerna mest rör till det för mig när jag kommer till en ny sida, eftersom jag inte varit så aktiv så har jag inte lagt ner så mycket tid på att begripa det heller och jag förstår nu, att det inte är något man lär sig på en fikarast heller.  Har suttit en stund nu och försökt läst mig till ett och annat, men... jag får förbli okunnig och fortsätta imponeras och njuta av andras kunnighet att länka ihop sig och vidare...
Nu har jag fikat klart. Och har en hel del att fixa

Av någon ofattbar anledning så lyssnar jag på Eva Dahlgren idag...  (hon har väl aldrig varit nån favorit direkt)
När dessa toner tjöt ur högtalaren höjde jag volymen en aning.
 http://artists.letssingit.com/eva-dahlgren-lyrics-titta-pa-mej-hm2ts8q




1 kommentar:

Anonym sa...

интим знакомства Малы служба знакомств livedate sexwa http://patussvkonta.hotbox.ru/
женихи и невесты знакомства контакт ру знакомства