5 april 2010

Humörsvängningar

Fullt ös ~~ medvetslös. Så kan jag beskriva gårdagen, även om det medvetslösa tillståndet endast beskriver mitt kroppsliga tillstånd under kvällen och natten. På något vis har kroppen sovit fast jag legat vaken så gott som hela natten. Det är skönt. Fick en hel del gjort igår även om jag inte lyckades stryka många av punkterna som jag skrivit på min lista. Cattis beskriver i det här inlägget ett typexempel på hur en uppvarvad dag ser ut, men hon är klok och samlar ihop sig,  något som jag sällan gör. Skapade ett totalt kaos här hemma...

I dag har jag en mellandag. Massor av grubbel och ett stort behov av att röja upp här hemma. Svårt att sätta igång...

I morgon är det arbetsträning *suck* Vart tog mina fyra dagars ledighet vägen?





1 kommentar:

Cattis sa...

Ha ha... inte alltid så klok! Men när jag kommer på det så!

Ja, du. E väl något man får leva med som bokstavsmänniska!
Hugs!