28 november 2010

Mannen som inte slutar älska...

Så gör han sådär igen...skickar ett gulligt sms och tankar på honom sätter igång.
Fy fan vad jag hatar att människor inte kan bestämma vad dom tycker tänker och känner.
Måste alla jag träffar vara precis som jag, totalt snurriga och oförmögna att hålla relationer levande.
Kaos igen. Jag som trodde jag glömt och kommit över allt.

Första advent och nu är julen igång hos många. Jag vet inte vad jag tycker om skiten längre, har
funderat på att bojkotta allt i år då har jag iallafall tagit ställning, brukar annars bli nåt halvdant som
ändå känns krystat och fel. Barnen får jul på den andra halvan av generna borde räcka.
Är ovanligt rörig i skallen idag har massor av borden och måsten...men vill inget



1 kommentar:

Anonym sa...

larde sig mycket