3 april 2010

Uppvarvad igår - plattfall idag

Igår hade jag energi och använde den till att ordna ett riktigt kaos här hemma.Inget onormalt. Men ack så jobbigt när man vaknar totalt orkeslös dagen därpå. Förstår inte varför jag har så svårt att lära mig. Har i alla fall ett rum som jag lämnat orört och får väl stanna här tills orken återvänder.
Om nån undrar vad jag gjort?
Köpte mig 2 1/5 liter färg i torsdags och jag har massor av fula möbler och andra saker som behövde en make over. (lägg sedan till all inspiration som jag insupit på alla inredningsbloggar jag drömmer mig bort på när allt är som jävligast)
Så här i efterhand så kan jag ju vara klok och tänka, att jag borde ha målat en sak i taget,
men hur roligt är det att vänta på att färgen ska torka.

Idag blir det sängläge och kanske en bok. Om jag orkar läsa.
Dator är också trött och seg även om den fick vila igår.
Hade planer på att rensa på  balkongen om solen lyste idag.
Det får bli en annan dag...









Inga kommentarer: